Třicetidenní knihobraní: Kniha, kterou si závidím (13) + Kniha, při které jsem se bála o své zdraví (14)


 Autorkou tohoto projektu je VeEee A co je cílem? Každé dva dny zde zveřejníme článek na určité téma. Více se dozvíte kliknutím na obrázek se žirafou :)

 Kniha, kterou si závidím (13)

Zelený oddělovač 


Tady byl výběr jednoduchý. Tuto knihu si opravdu závidím, každý den na ni zálibně hledím a říkám si, že hezčí knihu už v životě nepotkám. Je to sbírka nejslavnějších příběhů pro děti – sběratelská kolekce od nakladatelství Wordsworth, kterou jsem si koupila v Londýně. V jedné knize je vlastně deset příběhů – od Malého prince přes Alenku v říši divů až po Petra Pana. Dohromady má 1453 stran, takže si asi umíte představit, že na čtení zrovna nejpohodlnější není. Popravdě jsem z ní zatím přečetla pouze Malého prince, ale to mi vůbec nevadí, protože to je přece jenom kniha spíš na okrasu.



eM.

Zelený oddělovač
Tak tady jsem vážně nevěděla kudy kam :) Knih mám spousty, ale všechny mám ráda tak nějak stejně a není žádná, která by byla natolik unikátní, abych se s ní mohla chlubit. Nakonec jsem ale přeci jen vybrala. Je to jeden starší výtisk Jany Eyerové, který jsem ulovila v antikvariátu. Má úplně úžasnou obálku (mám hrozně ráda knihy potažené "pytlovinou", nebo jak tenhle materiál nazvat) a obsahuje i několik opravdu podařených ilustrací.




Myanmar

Kniha, při které jsem se bála o své zdraví (14)

Zelený oddělovač 

Kniha, při které jsem se bála o své zdraví asi nebude typickou knihou. Obyčejně se u knih bojím o své psychické zdraví (malé nervové zhroucení při smrti oblíbené postavy? Proč ne), ale u této bylo ohroženo spíš mé fyzické zdraví. Konkrétně kniha zahájila útok proti mému žlučníku, žaludku a možná už začala s náběhem na infarkt. Vypadá následovně a já jsem ji dostala jako sladkou odměnu za maturitu.


eM.

Zelený oddělovač

Kniha, u které jsem se bála o své zdraví, byl jednoznačně Stopařův průvodce po galaxii. Tolik jsem se nenasmála u žádné knihy, dokonce ani u Marley a já. Smála jsem se nahlas, až mi tekly slzy, a směju se i teď, když si vzpomínám na některé pasáže. Tuhle knížku jsem četla ve vlaku, když jsem jela na přípravný kurz z psychologie, a chvílemi jsem si připadala, že bych místo přípravného kurzu měla možná zajít rovnou za nějakým psychologem. Mám podezření, že stejného názoru byli i lidé v kupé, protože jejich otrávené výrazy (které můj záchvat smíchu ještě prodlužovaly) mluvily za vše.  




Myanmar

eM.

Vysokoškolačka, knihomilka, blogerka a šampionka ve zpěvu ve sprše.

3 komentáře:

  1. Nádherná torta... dala si knihobraniu nový rozmer :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, no tak tie prvé dve knihy vám závidím i ja.:))
    Tá torta nemá chybu.:OO
    Čo sa týka Stopárovho... tak som popravde nečítala, ale nalákala si ma!:D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář! :)