Měsíční přehledník (září 2013)



Zářijový přehledník přichází tak trošku s křížkem po funuse. Nástup na vysokou školu s sebou přinesl celou řadu změn a zvyknout si na nové prostředí a nové lidi mi zabralo tolik času, že jsem se k sepsání pořádného článku dostala až nyní. Jak byl tento měsíc chudý co se týče mého přispívání na blog, tak byl bohatý z hlediska nových knižních přírůstků. Má knihovna se rozrostla o celých 16 kusů.

Relativně velkou část z nových přírůstků tvoří odborná literatura. Ještě stále mi některé publikace chybí, ale většinu potřebných knih už se mi podařilo nashromáždit. Je štěstí, že existují internetové knižní bazary, jinak bych se nejspíš nedoplatila J  Na fotografii chybí Učebnice obecné psychologie od Plhákové, na kterou jsem jaksi pozapomněla.



A teď už k tomu, co vás bude nejspíše zajímat ze všeho nejvíce – k beletrii.  Během měsíce září jsem si koupila 11 nových knih. Největší radost mám asi z Hobita – tohle vydání jsem sháněla už pěkně dlouho a pomalu jsem začínala ztrácet naději, že se mi to vůbec kdy podaří. Cenným úlovkem je pro mě také „Bez peří“ od Woodyho Allena. Knihám tohoto spisovatele jsem propadla během prázdnin a postupně plánuji pořídit si jeho kompletní tvorbu. Tohle je taková první vlaštovka J





A nakonec k darům J Během září jsem byla obdarována jen jednou knihou. Je to Temná horečka, kterou mi zaslala Nikusha pouze za cenu poštovného. Doufám, že se k ní dostanu co nejdříve. 



Myanmar

Budoucí psycholožka s chorobnou závislostí na knihách, seriálech a dobrém jídle

3 komentáře:

  1. Nad tou Biologií jsem strávila nejednu chvilku... :D My děti ze stanice zoo si někdy chci přečíst, tak doufám, že bude recenze!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Biologie je docela strašák, myslím, že se od ní taky jen tak neodtrhnu :) A My děti ze stanice ZOO je moc zajímavá kniha, četla jsem ji už dřívě v rámci povinné četby a určitě ji doporučuji :)

      Vymazat
  2. Mám doma stejné vydání Jámy a kyvadla.:-) A Děti ze stanice Zoo jsem myslím četla také tyhle(ale měla jsem je půjčené z knihovny, takže si tím nejsem úplně jistá). Ostatní knížky neznám, takže se těším na recenze.:-)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za komentář! :)