~ Day 05: Kniha, ve které bys chtěl/a žít


(O co v tomto meme vlastně jde? Dozvíte se ZDE)

Už když jsem si ještě před vlastní realizací tohoto projektu procházela jednotlivé otázky, odpověď na tuhle mi byla více než zřejmá. Navštívit bych samozřejmě chtěla prostředí mnoha knih, které jsem přečetla - od Středozemě a Narnie až po poklidnou idilku Jane Austenové. Ale vítěz může být jen jeden...no, možná ne tak docela jeden :)

Pro tento den jsem si zvolila sérii o Harrym Potterovi. Nemá cenu vybírat žádný konkrétní díl, podstata je jasná - chtěla bych studovat v Bradavicích. Důvodů je spousta a myslím, že kdybych je sem měla vypsat všechny, četli byste tento článek ještě v den své smrti. Zde máte několik nejdůležitějších.

1. Harry Potter je v jisté rovině symbolem mého dětství. Můj vztah k těmto knihám je natolik ojedinělý proto, že hlavní hrdinové stárli spolu se mnou. Problémy, které řešili, dost často odpovídali tomu, co jsem v té době řešila já. Navíc jsem z těchto knih načerpala spoustu moudrosti a životních ponaučení

2. Znám spoustu lidí, kteří by si zasloužili přičarovat prasečí ocásek, oslí uši nebo nějakou podobnou příšernost. A uznejte, že prostě je seřvat ani zdaleka není tak stylové :)

3. Kouzlení je prostě fascinující. A většina nadpřirozených schopností z jiných sérií se mu ani zdaleka nemůže rovnat. Toužili jste někdy po rychlosti vlkodlaka? Jsem si jistá, že nějaká ta doba strávená u kotlíku přinese tentýž výsledek. A pokud budete šikovní, dokonce bez nežádoucích účinků.

4. Bradavice skýtají nepřeberné množství možností, o kterým se nám, mudlům, může jen zdát. Nezbývá vám čas na čtení? Co takhle zkusit cestování v čase? Pořád nestíháte být někde včas? A co přemisťování?

5. Pokud se zrovna nenarodíte do éry Lorda Voldemorta nebo jiného podobně přívětivého čaroděje, je tenle svět relativně bezpečný. Přiznám se, že jsem ten typ, který o nebezpečných situacích raději čte, než je sám zažívá. A i když jsou některé fantasy světy fascinující, nechtěla bych se mít celý život na pozoru před nepřátelskými válečníky :)


Myanmar

Budoucí psycholožka s chorobnou závislostí na knihách, seriálech a dobrém jídle

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za komentář! :)